Home » Over ons » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn door online al antwoord te geven op veelgestelde vragen. Daarmee maken we het voor jou makkelijker om snel antwoord te krijgen én wordt voor ons de klantenservice een stuk efficiënter. We vullen daarom deze veelgestelde vragen en antwoorden continu aan.

 

Wat is de kwaliteit van jullie touchfree producten?
Wij testen al onze producten uitvoerig eerst zelf, voordat wij over gaan tot inkoop en het aanbieden in onze webshop. Je zult wellicht begrijpen dat wij ook niet zitten te wachten op allerlei klachten of retouren en daarom doen wij er alles aan om alleen kwalitatieve, duurzame producten in onze webshop te verkopen.

 

Is Notouchproducts.nl wel een betrouwbare aanbieder?
Jazeker! Wij zijn heel transparant en zeker geen louche aanbieder waar niet duidelijk is wie erachter zit (bekijk onze Over Ons pagina), hoe de garantie geregeld is of waar de producten vandaan komen. Wij kennen ook de webshops waar veel klachten over zijn en er dan niet wordt thuis gegeven of waar helemaal geen contactinformatie van te vinden is. Verschrikkelijk vinden wij dat en geen goed voorbeeld voor andere webshops. Wij staan ervoor dat je bij ons zonder zorgen een product veilig online kunt bestellen en er daarna tevreden gebruik van kunt maken. Onze producten kopen wij met zorg in en worden uitgebreid getest alvorens deze in onze webshop worden aangeboden.

 

Hoe krijg ik contact met jullie?
Wij zijn een online shop, zonder fysieke winkel. Dat zorgt ervoor dat we zo efficiënt mogelijk onze business kunnen doen en daar profiteert onze klant vervolgens van door onze lage prijzen en snelle online klantenservice. Contact krijgen met ons kan het makkelijkste via een mail aan info@notouchproducts.nl . Of gebruik het reactieformulier hieronder, net zo makkelijk.

 

Heb ik een herroepingsrecht na mijn bestelling?

Je hebt recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@notouchproducts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.